Jedinstveno aplikativno rešenje osmišljeno u kompaniji COMING, koje objedinjuje CRM, upravljanje ljudskim resursima i vođenje projekata, na najbolji način zaokružuje i automatizuje prodajne procese u kompanijama
Put ka tržišnoj dominaciji zahteva visok nivo automatizacije i mobilnosti poslovanja, pa prihvatanje savremenih poslovnih aplikacija postaje pitanje opstanka. Opet, implementacija „teških“ poslovnih aplikacija nosi sa sobom i rizik kompleksnosti integracije ovih rešenja sa osnovnim poslovanjem i pitanje finansijske opravdanosti investicije.
Sa svešću o problemima sa kojima se kompanije susreću, COMING je kreirao jedinstven vid ponude koja će unaprediti vaše prodajne procese – Aplikativno rešenje za prodajne procese, koje uključuje CRM, upravljanje ljudskim resursima i upravljanje projektima, zaokružuje i automatizuje prodajni proces jedne kompanije.
CRM komponenta
Timovi sa kojima se klijenti suočavaju, kao što su prodaja, marketing i korisnička podrška, koriste CRM sistem za komunikaciju, zakazivanje sastanaka, dogovora, upravljanje pritužbama klijenata, slanje ponuda, unos korisničkih podataka itd. Kao rezultat toga, CRM sistem postaje jedini izvor istine za uvid u prodaju, marketing i podršku korisnicima.
CRM je dodatak integrisanog aplikativnog rešenja sa više funkcija, koje obuhvataju preuzimanje kontrole nad radnim tokovima prodaje, filterima, grupnim izmenama, problemima, izveštajima, podsetnicima i integraciju sa drugim dodacima.
Pomoću CRM dodatka Kontakti možete pristupiti svim kontakt podacima (ljudi i kompanija). Videćete sve srodne informacije iz drugih dodataka kojima je kontakt dostupan: pozadinske informacije, probleme, porudžbine, proizvode, karte ili projekte, dok sami možete dodeliti različit nivo vidljivosti i pristup istom kontaktu u različitim projektima.
Da bi komunikacija bila jasna možete dodati beleške i datoteke kontaktima, fajlovima, nacrtima ponuda, prodajnim dokumentima, sporazumima, prezentacijama ili bilo kojem drugom dokumentu koji smatrate relevantnim.
Pomoću dodatka Ponude možete postaviti verovatnoće uspeha za posao i tako proceniti svoj prihod i upravljati prodajnim prilikama. Omogućeno je praćenje ponuda i statusa, gde uz mnoge opcije možete lako modifikovati, pratiti i uređivati operacije na ugovorima. Možete da koristite statuse ponuda da biste postavili prilagođeni tok prodaje. Na kontaktnoj kartici možete videti sve informacije dodeljene određenoj osobi i pomoću ove funkcije možete proveriti istoriju komunikacije i status karata pre nego što kontaktirate klijenta. Možete slati mail-ove koji se ne mogu „izgubiti“ direktno iz aplikacije, priložiti datoteke, srodne probleme, beleške, dodati više ljudi u CC i koristiti padajuće sandučiće e-pošte da biste prosledili bilo kakvu prepisku i dodali je u izabrani problem.
Velika prednost ovakvog aplikativnog rešenja ogleda se u mogućnosti višegodišnjeg praćenja prognoze prodaje, a kompanija uz to ima sve informacije o kupcima, bez obzira na to da li će neki od zaposlenih prodavaca napustiti kompaniju.
Ljudski resursi
Zaposleni predstavljaju najvažniji resurs u kreiranju dodatnih vrednosti preduzeća jer njihove sposobnosti direktno doprinose ostvarenju ciljeva kompanije. Zbog toga je vrlo važno kako upravljamo ljudskim resursima.
Aplikativni dodatak People omogućava pregled i upravljanje svim resursima unutar aplikacije, daje nam kompletne informacije o svakom resursu i mogućnost pregleda podataka koji se odnose na ljude (kontakt podaci, rođendani, beleške, datoteke, problemi). Takođe, omogućava integraciju sa drugim poslovnim procesima i korišćenje oznaka i filtera da biste pronašli prave ljude i nesmetano upravljali svojim ljudskim resursima.
Tim i odeljenja: Pomoću aplikativnog dodatka možete grupisati ljude u timove, podtimove i odeljenja. Takođe, možete koristiti opciju Pravila za fleksibilne dozvole, uz koju vam više neće biti potreban administrator da upravlja najmanjim HR zahtevima. Možete sami dodeliti dozvole određenom korisniku, grupi korisnika ili određenom odeljenju.
Korisnički interfejs i funkcije: Ova opcija proširuje modul novim interfejsom i dodatnim funkcijama, kao što su npr. podsetnici o rođendanima.
Obavestite članove tima ili sve zaposlene: Sada možete postaviti obaveštenja, podsetnike ili upozorenja koja će se prikazivati na određenoj stranici, grupi korisnika ili celoj kompaniji. Pravila možete da koristite za postavljanje ponavljajućih obaveštenja ili podsetnika, npr. da podsetite na tromesečne izveštaje.
Korisnički troškovi i tarife računa: Uz ovu opciju definišite satne troškove i tarife računa za svakog zaposlenog. U izveštaju o utrošenom vremenu možete videti troškove po korisniku, danima, kao i ukupne vrednosti za grupe ili odabrane unose.
Kalendar sa praznicima i slobodnim danima: Kalendar će pomoći vašem timu da bude u toku sa rasporedom. Možete dodati praznike, slobodne dane i obeležiti važne događaje.
Upravljanje projektima
Upravljanje projektima evoluiralo je od skupa procesa koji su smatrani veoma važnim u organizaciji sve do strukturirane metode koja je više nego neophodna u upravljanju kompanijom.
Aplikativno rešenje za fleksibilno upravljanje projektima i praćenje zadataka omogućava korisnicima da uspešno vode više projekata istovremeno i upravljaju njima i pratećim potprojektima. Takođe, ovo rešenje omogućava praćenje sadržaja po vikijima i forumima projekta, praćenje vremena i kontrolu pristupa na osnovu uloga i integraciju sa različitim sistemima, kao i kontrole verzija.
Poboljšani interfejs ima sve osnovne karakteristike za upravljanje projektima, uz dodatna poboljšanja i drugih alata. Ima jednostavnu i brzu navigaciju, poseduje module za ličnu stranicu koji prikazuju grafikone i oznake, koje se mogu primeniti kao filteri pri pretragama. Korisnicima je omogućeno da brzo kreiraju zadatke pomoću planera projekata, a korisnički interfejs ima prilagodljivu stranicu pregleda projekta, funkciju verzije dokumenta za istoriju, ugrađeni chat, listu obaveza i štopericu za praćenje vremena. Gantova karta, impresivan interaktivni alat za prevlačenje koji možete koristiti za sinhronizaciju sa zadacima i datumima, pomaže u vizuelnoj prezentaciji.
Korisnici mogu dalje prilagođavati svoj PM softver odabirom naprednih funkcija ili konfiguracija. Npr. paket za upravljanje resursima sa svojim dodacima pomaže korisnicima da dalje poboljšavaju planiranje, raspodelu resursa i radnika. Dodatak za upravljanje kupcima pojednostavljuje procese za kupce, unapređujući tako uslugu i prodaju. Dodatak Advanced Project Management uključuje alate za agilno upravljanje znanjem i upravljanje vremenom.
Dodatno, postoje i druge fleksibilne, skalabilne, mobilne aplikacije, profesionalna podrška i još mnogo toga. Korisnici mogu birati pristup iz cloud-a ili na sopstvenom serveru. Softver, takođe, dolazi sa profesionalnom implementacijom i podrškom, a dostupne su mobilne aplikacije i za iOS i Android platforme, kao i API, tutorijali i baza znanja.
Slobodan Đorđević, COMING
Ukoliko ste zainteresovani za Aplikativno rešenje za prodajne procese, prijavite se do kraja godine za BESPLATAN TEST PERIOD od 60 dana na marketing@coming.rs
0 komentara