Novi Cloud globalni korisnik i SAP podrška za BMTS znači unapređenje postojećih servisa kao i uvođenje novih rešenja.
BMTS (Bosch Mahle Turbo System) Techology osnovan je 2008. godine kao deo Bosch-Mahle partnerstva. Globalni je proizvođač turbina za automobilsku industriju sa filijalama u SAD, Evopi, Aziji i Južnoj Americi. U svim filijalama i razvojnim centrima je oko 1300 zaposlenih.Takođe rade na razvoju novih tehnologija prilagođenih električnim vozilma. Akcenat im je na najvišem nivou kvaliteta i efikasnosti i fokusirani su na poboljšanju svojih proizvoda kao i ekološkom svešću
BMTS 2022. godine dolazi na ideju da svoje sisteme migrira kod drugog Cloud provajdera. Razlog za taj korak je cena servisa, kvalitet podrške i kompleksan proces izmena i unapređenja na sopstvenim servisima. Kao nekog ko bi mogao da zaokruži sve ovo prepoznali su – COMING.
Predmet migracije je:
- Razvojno, testno i produkciono okruženje SAP ECC sistema
- Razvojno i produkciono okruženje SAP BW sistema
- SAP Solution Manager
- Print servis
- Servis za arhiviranje podataka iz SAP sistema
Najveći rizik ove migracije bili su servisi spregnuti sa informacionim sistemima za upravljanje proizvodnjom koji su kod Cloud provajdera T-Systems (deo Deutsche Telekom AG).
Od strane stručnog tima COMING-a predloženo je sledeće rešenje:
- Usluga primarnog virtuelnog data-centra na vCloud platformi
- Usluga sekundarnog DR virtuelnog datacentra na udaljenoj lokaciji
- Self-Service portal za upravljanje virtuelnim data centrom
- Usluga lokalnog bekapa i udaljenih lokacija
- Usluga DR-a na udaljenoj lokaciji
- Infrastrukturna podrška za virtuelnu platformu i OS
- SAP Basis podrška
- Mrežna i security podrška
- SAP aplikativna podrška
- Monitoring 24x7x365 i proaktivnapodrška
- SLA 99,95%
Pregovori, početak i tok migracije
Nakon inicijalne komunikacije sa korisnikom oko hostinga SAP servisa i sastancima sa korisnikom i trenutnim Cloud provajderom pristupilo se analizi sistema i servisa kako bi se prikupile što preciznije informacije o samom sistemu kako bi migracija bila što bolje izvršena. Prilikom analize radilo se na dokumentaciji a ujedno su uvedeni sedmični sastanci na kojima su se prikupljale dodatne informacije i radilo na razmjeni mišljenja.
Po završetku analize prezentovan je dokument, plan migracije i komercijalni detalji.
Prije same migracije radilo se i na unapređenju brzine MPLS linka kako bi se omogućio eksport 1.5 TB podataka za 8 časova. Bilo je i nekoliko revizija projektnog plana zbog same kompleksnosti celokupnog sistema i eksternih servisa. Urađene su i višestruke simulacije procesa migracije.
U januaru i februaru urađena je migracija razvojnog i testnog okruženja da bi se početkom marta 2023. godine uradila migracija produkcionog okruženja.
Hronologija migracije:
- Jul 2022 – inicijalna komunikacija sa korisnikom oko usluga hostinga SAP servisa
- 7. septembar – sastanak sa korisnikom
- 13. septembar – prvi sastanak sa T-Systems
- 7. oktobar – početak analize servisa
- 30. novembar – prezentovanje dokumenta koji sadrži analizu, plan migracije i komercijalne detalje
- 1. predlog termina za go live – 1. januar 2023.
- decembar 2022. januar 2023. – unapređenje brzine MPLS linka, kako bi se omogućio eksport 1.5 TB za 8 časova
- Veliki broj revizija projektnog plana (~ 7)
- Višestruke simulacije procesa migracije, kreiranje task sekvenci i raspodela aktivnosti po satima
- 3. mart 2023, 21.30 – početak migracije produkcionih sistema
- 4. mart 2023, 17.00 – početak SystemCopy procedure SAP produkcionog okruženja
- 5. mart 2023, 21.30 – proglašen uspešan završetak migracije produkcionih sistema
U toku analize sistema, priprema migracije i u toku same migracije razmijenjeno je preko 1000 email-ova i održano je oko 200 teams sastanaka.
0 komentara