Kompanija COMING razvila je rešenje za maloprodaju kao modul u sastavu Microsoft Dynamics NAV‑a. Ovo rešenje zbog toga ima veliki broj prednosti, u smislu centralizacije podataka i automatizacije poslovnih procesa. Dakle, rešenje je posebno pogodno za kompanije koje se opredeljuju za NAV ili su ga već uključile u svoje poslovanje. Još jedna značajna prednost ovog rešenja jeste mogućnost integracije sa web prodavnicom. Sa ovim rešenjem, kupci gotovih proizvoda nemaju samo brzu uslugu visokog kvaliteta već i mogućnost naručivanja proizvoda online, pri čemu je ceo proces automatizovan, a operativni troškovi znatno smanjeni.
Pri kreiranju maloprodajnog računa data je mogućnost da sistem, u slučaju da je kompaniji to potrebno, u pozadini odradi automatski prenos sa veleprodajnog na maloprodajni magacin (ukoliko se VP i MP magacin nalaze na istoj lokaciji). Takođe, tom prilikom se automatski kreiraju i svi neophodni zakonski dokumenti, kao što su kalkulacija, nivelacija u slučaju promene cena, popusta i sl. U slučaju potrebe, ti dokumenti se mogu u bilo kom trenutku štampati iz sistema.
Pored osnovnih funkcionalnosti, kompanija COMING razvila je i dodatnu integraciju sa web portalom za kompanije koje imaju takvu potrebu. Ovo rešenje omogućava da se maloprodajni račun kreiran na web‑u pošalje u poslovni sistem, gde se izvršavaju svi pozadinski procesi (prenos sa VP magacina, kreranje kalkulacije, nivelacije) i automatska knjiženja, a zatim se račun šalje na fiskalnu kasu za štampanje. Čitav proces traje nekoliko sekundi i ne zahteva nikakav direktan rad, pa čak ni bilo kakvo poznavanje NAV poslovnog sistema od strane prodavca, koji čitav svoj posao može da obavi na samom web portalu. Tom prilikom NAV obrađuje sve prethodno nabrojane dokumente i evidentira sve transakcije, završno sa glavnom knjigom. Takođe, u sistemu se ažuriraju i vode svi bitni izveštaji, od PDV izveštaja, preko trgovačke/KEPU knjige, pa do raznih analiza profitabilnosti po lokacijama i sl.
Na ovaj način kompanija postiže visok stepen automatizacije, gde jedan korisnik koji obrađuje jedan dokument u pozadini kreira i knjiži više dokumenata, shodno poslovnim promena. Tu je i velika ušteda na licenci ERP programa, jer korisnik koji radi preko web portala nema potrebu da uđe u ERP program. Inače, automatizacija procesa maloprodaje moguća je i kada klijent želi da objedini procese većeg broja pravnih lica.
0 komentara