SMARTNET TOTAL CARE I PARTNER SUPPORT – CISCO

Ukoliko u vašoj kompanijskoj infrastrukturi imate Cisco opremu, pa bio to makar i jedan svič ili nekoliko IP telefona, onda bi svakako trebalo da razmislite o kupovini Cisco servisa. Ovi servisi kupuju se najčešće na period od jedne ili tri godine, a najduži period za koji možete kupiti Cisco servis jeste pet godina.

Cisco SmartNet Total Care dostupan je svim Cisco partnerima, bez obzira na njihov partnerski status, dok je Partner Support namenjen samo Cisco partnerima sa Gold statusom. SmartNet Total Care (SNTC) i Partner Support predstavljaju Cisco tehničku podršku koja vam pruža:

Technology Refresh – održavanje i pravo na preuzimanje minor i major verzija Cisco IOS ili drugog Cisco network application softvera, što omogućava vašoj kompaniji da iskoristi sve prednosti koje Cisco oprema nudi. Redovno ažuriranje softvera unapređuje vašu mrežnu infrastrukturu i čini je pouzdanijom.
Online Tools i Knowledge Transfer Resources (Cisco.com) – registrovani pristup vodećoj online Cisco podršci sa naprednim online tehničkim alatima, kao što su Software Advisor, Bug Toolkit i Troubleshooting Engine.
Phone Support Center (TAC) – 24/7/365 širom sveta direktan pristup Cisco tehničkoj ekspertizi, rešavanje problema i eskalacija kritičnih problema. TAC case možete otvoriti putem telefona, mail‑a ili online web forme, koju možete pronaći u okviru Support sekcije na sajtu cisco.com.
Advance Parts Replacement – isporuka novog uređaja na lokaciju korisnika (24x7x4, 8x5xNBD, 8x5x4)
Za korisnike ovih servisa od važnosti je vlasništvo koje ugovor podrazumeva i šta ono donosi. Kod SmartNet Total Care servisa vlasnik ugovora je krajnji korisnik, koji time stiče pravo da direktno kontaktira Cisco TAC tim i prijavljuje eventualni problem. Kod partnerskih servisa vlasnik ugovora je partner, koji je odgovoran da sam pruža korisniku L0 i L1 nivoe podrške i da, ukoliko je to potrebno, problem prosledi Cisco TAC timu na dalje rešavanje.

Bilo da se odlučite za SmartNet Total Care ili Partner Support, svakako ćete pomoći vašoj kompaniji da optimalno koristi Cisco opremu koju ima, uz iskorišćavanje svih mogućnosti koje Cisco nudi uz kupovinu servisa. Ono što je možda i najvažnije istaći jeste da u slučaju otkazivanja uređaja stičete pravo da vam u roku od četiri sata ili jednog radnog dana, u zavisnosti od nivoa servisa, bude isporučen potpuno nov uređaj.

0 %s Comments

Prosledi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Najnoviji

Novi-NetApp-proizvodi

Novi NetApp proizvodi

Da li su vam već poznati novi NetApp sistemi C-serije, sa QLC Flash tipom ...
Veštačka-inteligencija-u-našim-rukama

Veštačka inteligencija u

Broj oblasti u kojima se eksperimentiše sa različitim dostignućima veštačke ...
Azure-Active-Directory--postaje-Entra-ID

Azure Active Directory

Azure Active Directory je sada Entra ID. I premda većina korisnika ovu promenu ...
Transformacija-tehničkog-duga--pomoću-DevOps-tehnologija

Transformacija tehničkog duga

Najveću opasnost za organizacije ne predstavlja samo postojanje tehničkog duga, ...